Het is inmiddels een traditie geworden, het Top Girls Toernooi in Arnhem.

De afgelopen jaren is dit toernooi uitgegroeid tot een grote happening met prachtige toernooien voor meiden in alle leeftijdsgroepen.
In het weekeinde van 14 en 15 juni zal weer het Top-Girls Toernooi worden georganiseerd. Vorig jaar hadden we deelnemers uit heel Nederland, o.a. FC Twente, FC Utrecht, Telstar, SC Buitenveldert, SC ’t Zand en Ter Leede, maar ook deelnemers uit België en Duitsland, zoals: , AA Gent, VFL Bochum, TSG Hoffenheim, SG Essen Schönebeck, 1. FC Köln, FCR 2001 Duisburg en Borussia Mönchengladbach.
Wij hopen ook dit jaar weer een prachtig deelnemersveld voor ons toernooi te kunnen verwelkomen. Wij willen uw vereniging ook graag uitnodigen om aan deel te nemen aan ons toernooi.
Het Top-Girls Toernooi op zaterdag 14 juni
- Onder 13 (geboortejaar 2001+2002): spelen op een heel veld in 11-tallen.
- Onder 15 (geboortejaar 1999+2000): spelen op een heel veld in 11-tallen.
Het Top-Girls Toernooi op zondag 15 juni
- Onder 11 (geboortejaar 2003+2004): spelen op een half veld met 7-tallen.
- Onder 17 (geboortejaar 1997+1998): spelen op een heel veld in 11-tallen.
De inschrijving sluit op 15 maart 2014.
Inschrijving voor het toernooi betekent niet automatisch ook een deelname (afhankelijk van het aantal inschrijvingen). De deelname aan het toernooi is kosteloos. Voor alle toernooien worden 8 deelnemers ingeschreven (dus 2 poules van 4). Eind maart zal de deelname per email bevestigd worden aan de opgegeven contactpersoon.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marcel Gijsbertsen via email.
Ontdek meer van Women's football in the Netherlands | Stats and Analysis
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.
Graag willen wij deelnemen aan jullie toernooi met een onder 17 team . Vorig jaar was het niet alleen leerzaam maar ook top geregeld Mvg sporting70 mb1
Hoi Patrick, ik ben vorig seizoen met Ter Leede geweest, super top alles! En je moet je wel aanmelden via het mail adres in de post gebruiken 🙂 ff drukken op ‘email’, is om spam tegen te gaan als we het voluit schrijven.